FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty, w której otrzymałeś produkt lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w jego posiadanie. Zwrot musi być złożony w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail lub pismo). Konsument ponosi koszty odesłania rzeczy oraz odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania poza stwierdzeniem właściwości i działania.

Możesz zgłosić decyzję o odstąpieniu: pisemnie na adres: ul. Poznańska 11, 62-023 Gądki elektronicznie na adres: reklamacje@modo24.pl

Po przyjęciu Twojego odstąpienia zwrócimy wszystkie otrzymane płatności (w tym koszt dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy) w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu. Zwrot nastąpi przy użyciu tego samego sposobu płatności, chyba że wyraziłeś zgodę na inny.

Jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną, możesz skorzystać z uprawnień reklamacyjnych. Wada fizyczna to m.in. gdy produkt: nie ma właściwości, które powinien mieć, nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca, nie nadaje się do celu wskazanego przez klienta przy zawarciu umowy. Wada prawna to np. gdy produkt obciążony jest prawem osoby trzeciej lub ograniczeniem decyzji organu. Uprawnienia klienta obejmują m.in. naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. Zgłoszenie reklamacji możliwe jest osobiście, pisemnie, telefonicznie (502 641 640) lub e-mailem (reklamacje@modo24.pl

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przez 2 lata od wydania produktu. Dodatkowo, przez pierwsze 12 miesięcy po wydaniu produktu istnieje domniemanie, że wada istniała w chwili wydania.